Viikonlopun timantteja - valkoiset hampaat, tasainen iho ja pitkät, tuuheat ripset?

Viikonloppuna minulle tuli taas mieleen hampaidenvalkaisu! Haluaisin käydä ihan ammattilaisella valkaisemassa, mutta tällä hetkellä hampaidenhoito -prokkis on vielä kesken, enkä usko, että minulle voi hampaita juuri nyt laserilla valkaista. Mutta hätä ei oo tämän näköinen, sillä muistin, että kaapista löytyy huipputuote juurikin tähän tarkoitukseen, nimittän Warpaint! Törmäsin Warpaintiin ensimmäisen kerran viime vuoden puolella, kun Anne Kukkohovi julkaisi Instagram-profiilissaan kuvan, jossa harjasi hampaitaan tällä tuotteella ja koko hammasrivistö tietenkin oli pesuvaiheessa ihan musta ja todella valkoisen näköinen, kun pesu oli valmis. Mutta tämä tosiaan kiinnitti huomioni ja aloin heti googlaileen tuotetta. Olimme juuri samoihin aikoihin muuttamassa toiselle paikkakunnalle ja ajattelin, että ehkä järkevintä on tilata tuote sitten uuteen asuntoon. Yllättäen tämä sitten unohtui, kunnes ystävämme kävi meillä kylässä ja hänellä oli tämä Warpaint mukanaan. Hän antoi meidän kokeilla tuotetta ja olimme aivan myytyjä. Seuraavalla viikolla kipitimme kauppaan hakemaan sen itsellemme 😀 Kiitos tästä siis ihanalle Emmalle! 💖Käytin tuotetta kyllä silloin jonkin aikaa ja olin todella tyytyväinen sen tuloksiin. Samoihin aikoihin sain Yotuelilta testiin ison setin heidän valkaisevia hammastahnojaan ja Warpaint jäi hyllylle tauolle. Nyt kuitenkin ajattelin, että on aika taas ottaa kuuri tätä tuotetta, koska se tosiaan oikeasti toimii. Ajattelin, että voisin laittaa ennen ja jälkeen -kuvat tänne sitten muutamien viikkojen kuluttua 😊




Yllä olevassa kuvassa näkyy myös huippunaamio YOUTHMUD Tinglexfoliate Treatment Glamglowilta. Tämä naamio on kyllä supertehokas! Se mukailee ammattimaisia Hollywood -hoitoja ja sen luvataan kirkastavan, tasoittavan, siloittavan juonteita sekä kuorivan kasvojen ihoa 10 minuutissa. Naamiota levitetään ohut kerros kasvoille ja se kovettuu iholle melko nopeaa. Helpottaakseen naamion levittämistä, on hyvä hieroa sitä sormien välissä ja rikkoa sen tekstuuria, sillä se on melko jämäkkää. Olin todella yllättynyt, miltä naamio tuntui hetken iholla oltuaan. Se kirveli aika paljon! Kirvely kuitenkin meni suhteellisen nopeaa ohi, kesti noin muutaman minuutin, ja olin jo aikaisemmin googlaillut tuotekokemuksia tästä naamiosta ja lukenut myös kirvelystä. Silti se hieman yllätti minut, sillä kirvelyn tunne oli jopa vähän polttava! Kun vaikutusaika on mennyt, naamio on kovettunut kasvoille jo niin kovaksi, että sen alta ei juuri voi kasvoja liikuttaa. Glamglow kehottaa vielä laittamaan hieman vettä sormiin ja hieromaan sitä kasvoille, jolloin se buustaa naamion kuorivaa ominaisuutta. Iho tuntuu todella raikkaalta tämän hoidon jälkeen. Juonteista en niinkään osaa sanoa, ovatko ne tasoittuneet, mutta kun punoitus naamion jäljiltä oli laskenut, on iho mielestäni tasaisemman sävyinen. Jos haluaa luksuksen tuntua, niin Glamglowilta sitä kyllä saa! Mielelläni kokeilisin heiltä jotakin kosteuttavaa kasvonaamiota näin talven jälkeen. Sokos Emotionin 3+1 -päivillä on Glamglown kasvonaamioista tarjous keskiviikkona 29.3, kannattaa tsekata se, jos nämä naamiot kiinnostaa! Ajattelin itse käydä töiden jälkeen katsomassa, onko niitä vielä jäljellä paikallisessa Emotionissa 😊 Ellen innostu aamulla netistä niitä tilaamaan 😉

Olen testaillut Essencen ripsareita jo muutamia ja ne ovat olleet mielestäni aivan hyviä. Päätin ostaa muutaman lisää, joista toisesta olin lukenut suosituksia useista blogeista. Kokeilin ensimmäisenä uudempaa tulokasta, eli Volume stylist 18h curl & hold maskaraa. Sen suurempia odotuksia minulle ei tämän ripsivärin suhteen ollut, sillä en ollut sattunut lukemaan tästä mitään kokemuksia tai arvosteluja etukäteen. Huomasin jo ensimmäisten vetojen jälkeen, että tämä oli todella hyvän tuntoinen minun ripsilleni! Olin ihan supertyytyväinen, kun olin saanut levitettyä sen molempiin silmiini, sillä se pidensi, taivutti ja tuuheutti ripsiäni ja ne jopa näkyivät melko paksun silmänrajaukseni yli. Olen nyt laittanut tätä muutaman kerran, enkä ole huomannut, että tämä olisi varissut poskilleni samalla tavalla kuin aikaisemmin testaamani Essencen ripsarit. Mulla on kuitenkin vähän huono tapa levittää ripsiväriä toinen kerros, kun se on hieman kuivunut ja tässä on monesti riskinä se, että ripset paakkuuntuvat. Tämän tein myös tämän ripsivärin kanssa ja toisen kerroksen jälkeen ripsiväri meni paljon huonomman näköiseksi. Mutta tiedän nyt, etten tee sitä toista kertaa  😀 Laitan molemmista ripsiväreistä kuvat ripsissä instagramiin ja myös tänne toivottavasti jo ensi viikolla! 




Toinen Essencen ripsiväri oli Lash princess Sculpted Volume, josta olin lukenut muutamia  postauksia. Enemmän olen kuitenkin nähnyt Lash princessin  False Lash Effect -ripsiväristä (musta-vihreä putkilo), mutta se oli juuri loppunut kaupasta, jossa kävimme. Tyttöystäväni kokeili tätä ennen minua ja hän oli positiivisesti yllättynyt tämän ripsivärin antamasta pituudesta ja voluumista. Vessasta kuului, että "ohhoh", kun hän levitti tätä 😀 Ja se oli positiivisessa mielessä! Kokeilin myös itse ja tykkäsin kyllä tästäkin tuotteesta. Se pidensi ripsiäni ja antoi myös jonkin verran tuuheutta. Jos näistä kahdesta ripsiväristä valitsisin vain toisen käyttööni, niin kyllä se olisi kuitenkin ensin mainitsemani! Olen sanonut jo varmaankin useammassa postauksessa, että koen ripsieni olevan todella hankalat, lyhyet ja itsepäiset, enkä niistä useinkaan saa sen näköisiä, että olisin todella tyytyväinen. Olen kokeillut lukuisia ripsivärejä ja voin rehellisesti sanoa, että tämä Essencen Volume stylist 18h on ollut tähän mennessä paras! Ja huvittavaa, että tämän hinta on noin neljän euron luokkaa, kun useat testaamani ovat olleen 30 euron pintaan!



Toivottavasti nämä fiilikset jatkuu käytön myötä, oon niin pitkään haaveillut itselleni oikeasti sopivasta ripsiväristä! Ootko sinä kokeillut näitä Essencen ripsivärejä?

Ei kommentteja