TOP 6 kosmetiikan lahjapakkaukset Stockalta

❤Aaaaaaah, joulu lähestyy aivan älytöntä vauhtia!! Oon niin fiiliksissä,mä oon niin jouluihminen. Istun toimistossa joulupaita päällä ja Spotifyssa huutaa joulusoittolistat. Ihanaa ku etelässäki on edes vähän lunta maassa, vaikkakin vain nimeksi, mutta kuitenkin 😊 

Selailin verkkokauppoja vielä näin viime tingassa, kun etsin muutamia puuttuvia joululahjoja. Täytyy sanoa, että tänäkin vuonna on taas aivan ihania lahjapakkauksia kosmetiikan puolella saatavilla! ❤ Jos joltain muulta puuttuu vielä joululahjoja, niin käypä tsekkaan nämä ihanuudet Stockan sivuilta - mukana vanhoja suosikkeja ja uusia tuttavuuksia. Yleensä laitetaan Top 5 -listoja, mutta minun oli pakko laittaa se kuudes mukaan - tuli valinnanvaikeus 😉 Tänään on viimeinen päivä tilata, jotta kerkeää jouluksi perille! (nimeä klikkaamalla pääset suoraan verkkokauppaan)

Ihanaa joulun odotusta kaikille, nautitaan! ❤










Tässäkin mun mielestä tosi kivan värisiä mattahuulipunia, joissa on tosi hyvä pigmentti ja ne tuntuu mukavilta huulissa. Olen päässyt testaileen näitä Nyxin joulukalenterista ja olen kyllä tykännyt. Varsinkin nyt talviaikaan, kun huulet kuivuvat muutenkin helposti, niin tämä ei ainakaan tuntunut kuivattavan niitä enempää, vaikka mattainen lopputulos onkin.



Ei voi mennä pieleen, jos valitsee Glamglowta! Oon itse ainakin tykännyt tosi paljon tämän sarjan maskeista ja lukenut niistä paljon hyvää palautetta. Juhlapyhien jälkeen kasvot varmasti kaipaa vähän freesausta
 


Nämä Soft matte lip creamit kuuluu mun ehdottomiin suosikkeihin! Tähän joulupakkaukseen on kerätty ihanan värikäs setti, joita pystyy käyttään helposti niin talvella kuin kesälläkin. Näissä on kaiken lisäks hyvä pigmentti ❤ 


Jos minun pitäisi valita yksi hajuvesi maailmassa, niin tämä olisi mun Top3-karsinnassa! Rakastan Cleanin hajuvesiä todella paljon ja ne on niitä harvoja, joita pystyn itse käyttämään. Warm cotton tuoksuu ihanalle puhtaalle pyykille ❤ Niin hassulta kuin se kuulostaakin, niin puhdas pyykki on ihanan tuoksuista!!




Sain vastaavanlaisen Aquasource -setin muutama joulu sitten itse lahjaksi ja tykästyin tuotteisiin todella paljon. Tämä setti sopii mielestäni myös kuivalle iholle, vaikka se ensisijaisesti on tarkoitettu normaalille ja sekaiholle. Esim. kosteusgeeli jättää niin freesin tunteen iholle ja iho saa talvella kaipaamaansa kosteutusta - voin suositella! Tuotteessa on tuoksu, mutta mielestäni se haihtui iholta melko nopeaa pois, eikä itseäni ainakaan häirinnyt, vaikka vähän hajusteherkkä olenkin.



Kirsikkana kakun päällä tämä ihana Real Techniquesin sivellinsetti! Jo nuo värit on niin houkutteleviä, että niitä voisi vain ihastella. Tähän settiin sisältyy aurinko-/korostuspuuterisivellin, poskipunasivellin sekä kaksi huulipunasivellinä. Mukana myös viistopäinen meikkisieni, joka on loistava korostusten ja varjostusten tekemiseen. Mä niin toivon, että tämä on eksynyt joulupukin konttiin mulle itselle myös 😁

*Postaus sisältää affiliatelinkkejä

Ei kommentteja