Stockan hullujen päivien tärpit!


Huomenna se alkaa! Stockan hullut päivät on loistava tilaisuus löytää hyviä tarjouksia. Kokosin tähän postaukseen tarjouksia, jotka osui mun silmään. Viimeksi hullareilta mukaan lähti Kartellin Stone -jakkara todella hyvään hintaan ja se on taas tarjouksessa. Joten jos olet tästä haaveillut, niin nyt sen saa edullisemmin! Mutta nämä yleensä menevät todella nopeaa, joten kannattaa olla kärkkymässä heti, kun tarjous astuu voimaan. Muistelisin, että viimeksi ne loppui ihan hetkessä. Sanoin tyttöystävälleni, et mee valmiiks sinne sivuille ja eti se jakkara, et voi heti heittää ostoskoriin ja siirtyä kassalle. Ei meinannu millään mennä, tuumas että no kyllä niitä nyt siellä riittää, ei tarvi olla kello kaulassa.... Onneks uskoi järkevämpää ja meni, koska ne tosiaan meni heti. Tulossa myyntiin lauantaina klo 9!
Stockmann.com

Shiseido -ripsentaivuttimet. Ihan klassikot ja ehdottomasti parhaat taivuttimet, jotka minulla on ollut. Olen käyttänyt tämän merkin taivuttimia jo yli 10 vuoden ajan ja matkan varrella testannut myös muita. Parempia en ole vielä löytänyt! Tulossa myyntiin keskiviikkona klo 7.00.
Stockmann.com

Beauty Blender Pro -meikkisieni + saippua. Tämä kiinnostaa minua, sillä en ole kokeillut vielä kosteana käytettävää meikkisientä ollenkaan! Mukana tulee tosiaan pala saippuaa, joka puhdistaa kaikki beauty blender -tuotteet tehokkaasti ja hygieenisesti. Tämä setti myynnissä keskiviikosta klo 7 alkaen.
Stockmann.com

Lancomen Juicy Shaker -huuliöljyäkään en ole vielä päässyt kokeilemaan ja nyt siihen olisi hyvä sauma. Käytän huulilakkoja päivittäin ja huulten hoitaminen on siksi todella tärkeää. Olen tähän asti mennyt Bepanthen -linjalla ja se on toiminut minulle hyvin. Bepanthenia ei viitsi kuitenkaan kovin paljoa päiväsaikaan käyttää, kun se ei näytä huulilla kovin viehättävältä :D Tällainen huuliöljy olisi loistava vaihtoehto laukkuun, josta sen näppärästi voisi tarvittaessa ottaa, tai miksei vaikka käyttää iltaisin huulten kostuttajana! Huuliöljy myynnissä myös keskiviikkona klo 7 alkaen.

Stockmann.com
Bare Mineralsin Original SPF Foundation -meikkipohja on minun luottotuote silloin, kun haluan oikeasti täydellisen meikkipohjan, joka kestää koko päivän. Mitä useamman kerroksen tätä tuotetta laittaa, sitä peittävämmän tuloksen sillä saa. Olen kokeillut muutamaa vastaavaa tuotetta, mutta niiden peittävyydessä en ole löytänyt Bare Mineralsin vertaista. Arkikäytössä kallistun monesti meikkivoiteen puoleen, koska koen että se on nopeampi, mutta aina kun on aikaa panostaa meikkiin, otan esille tämän tuotteen. Suuret suositukset tälle siis! Itse olen käyttänyt sävyä Medium beige, vaikka olenkin melko vaalea iholtani - oon saanut sen kuitenkin hyvin blendattua ihoon ja menee myös kesällä. Tarjous hullareilla on loistava, näin halvalla sitä ei varmasti löydä muualta! Myynnissä myös keskiviikkona klo 7 alkaen.
Stockmann.com

Myös vaatepuolelta bongasin Adidaksen mekon, joka minulta löytyy. Mekko on ollut minulla ihan arkisin käytössä ja olen tykännyt siitä todella paljon! Mielestäni tää on täydellinen esimerkiksi kesän festareille yhdistettynä vaikkapa farkkutakkiin ja tennareihin. Mekko on säilyttänyt napakkuutensa, vaikka käyttö- ja pesukertoja on ollut paljon. Jos sinunkin sydän kuuluu Addulle, niin kuin minun, niin tämä mekko kannattaa hankkia vaatekaappiin! Tuote tarjouksessa keskiviikosta klo 18 alkaen.
Stockmann.com

Tässä muutama tärppi, jonka minä bongasin Stockmannilta :) Siellä on niin paljon superhyviä tarjouksia, että kannattaa todellakin käydä tsekkaamassa! 

Postaus sisältää affiliate-linkkejä

Ei kommentteja