Kylie Cosmetics Holiday Collection 2018 !!

Kylie Kylie Kylie! Olin asennoitunut valmiiksi, että tänä vuonna tilaan koko Holiday Collectionin, jonka Kylie Cosmetics julkaisee ja innolla odotin, että millainen sisältö on tänä vuonna. Viime vuoden Collection oli mielestäni aivan ihana ja mua harmitti todella paljon, etten tilannut siitä mitään. Kuten moni tietää, niin nämä myydään loppuun super nopeaa. Kirjaimellisesti laskin päiviä, että tämän vuoden tuotteet julkaistaan! Sitten kun julkaisun aika koitti, niin huomasin, että tämän vuoden kokoelma ei ollutkaan sellainen, että minun olisi kannattanut sitä kokonaisuudessaan tilata; se sisälsi todella paljon esim. metallinhohtoisia huulituotteita ja highlightereita, joita minulla ei yksinkertaisesti vain arkisin tule käytettyä. Ei nyt tyhjin käsinkään tarvinnut jäädä, sillä muutama tuote tässä kokoelmassa oli minulle must have! Ja mainitaan nyt tässä vaiheessa, että nämä pakkaukset ovat taas ihan hullun söpöjä, Kylie kyllä osaa tiiminsä kanssa homman siinä suhteessa. Jouluiset/talviset vibat välittyy näistä kyllä kauas <3

Kylie Cosmetics Holiday Collection 2018

Kylie Kristmas 2018 Holiday Collection

Ensimmäisenä halusin tilata CHILL BABY -luomiväripaletin. Mielestäni tässä oli kerta kaikkiaan niin upeat sävyt, joita voisi käyttää muutenkin kuin vain joulun aikaan. Paletti sisältää seitsemän shimmersävyä ja seitsemän mattasävyä. Näistä itse asiassa mattaiset varsinkin olivat sellaisia, joita minulle ei entuudestaan ollut. Myös muutama shimmersävy oli sellaisia, joita minulla ei ollut. Tai sitten niitä on ripotellen yksi sävy yhdessä paletissa ja toinen toisessa. :) Olen käyttänyt tätä palettia siitä asti, kun se saapui ja sillä saa luotua vaivattomasti arkimeikin, jonka voi periaatteessa muuttaa juhlavammaksi lisäämällä paletista siihen sopivan shimmersävyn. Hyvin yksinkertainen paletti käyttää siis! Tykkään, että laadullisesti nämä ovat tosi hyviä ja pigmenttisiä. Käyttämieni värien kohdalla ei ole ollut mitään ongelmia, vaan kaikki on saanut blendattua hyvin luomelle ja sävyt ovat intensiivisiä. Koostumus muistuttaa nyt viimeisintä Huda Beautyn New Nude -palettia, sillä sävyt varisevat jonkin verran ja shimmersävyt taas ovat todella pehmeitä ja kostean tuntoisia. 

Kylie Cosmetics - Chill baby pressed powder palette

Ehdottomat lempparit tällä hetkellä ovat Cuddle Season ja Just Chill. Cuddle Season varsinkin yllätti minut positiivisesti, sillä usein nämä vaaleat sävyt eivät juuri erotu luomelta, mutta tässä selvästi näkyi sävy, joka oli toisaalta hieman lilahtava ja toisaalta taittoi beigeen. Just Chill selvästi oli laventelin sävyinen, mutta näytti hämärämmässä valossa taittavan vähän jopa siniseen ja harmahtavan beigeen. Aivan ihania ja mielenkiintoisia sävyjä! Voisin kuvitella, että sävyt ovat helposti muunneltavissa esim. huulipunan sävyllä. Tykkään tosi paljon tällaisista sävyistä juuri niiden monipuolisuuden vuoksi: sävy saattaa näyttää yksinkertaiselta, mutta se on silti käytettävissä niin moneen eri lookkiin!

Kylie Cosmetics - Chill baby sävyjen swatchit

Chill Baby <3

Chill Babyn sävyt Cuddle Season, Wrap it up, Spirit ja Night before Xmas

Vaikka kuvan perusteella saattaisi luulla, että olen vähän liioitellut glitterin suhteen lisäämällä sitä myös kulmiini, niin se on valitettavasti vain Bepanthenia! Instassa minua seuraavat saattoivat nähdäkin stoorin viime viikonlopulta, kun kävin ottamassa kauan haaveilemani microblading -kulmat. Nyt ne on Bepanthenin peitossa vielä toisen viikon ja sitte ne näkee varmaankin jo paremmin :)

Yksi ihan todella mielenkiintoinen tuote tämän vuoden Kylie Kristmas Collectionissa oli uusi Perfecting powder "You're Perfect". Kylie itse hehkutti tätä Instassaan meikkaajansa kanssa ja ajattelin, et tää on pakko napata. Kun olin tilannut sen, niin aloin miettiä, että onkohan sävy aivan liian tumma, kun olen iholtani niin vaalea ja puuteri näyttää todella oranssilta. Nämä pelot kuitenkin olivat turhia, sillä kun pääsin testaamaan tuotetta, niin huomasin, että tuote muuttui iholla melko värittömäksi ja sitä sai käyttää huolettomasti. Tämä oli todella positiivinen yllätys! Itse asiassa tämä oli ihan super kiva käyttää silmien alle kevyesti ja myös häivyttämään mahdollisesti varisseita luomivärejä poskipäiltä. Korjailin tällä myös luomen ulkokulman luomivärin reunaa, niin että siihen tuli hieman selkeämpi raja suhteessa muuhun ihoon. 

Perfecting powder "You're Perfect"

Perfecting powder iholla kolmessa, paksussa kerroksessa ja tummemmassa kuvassa

Kolmas tilaamani tuote Kylie Cosmeticsin Holiday Collectionista oli Holiday Mini 8 Piece Lip Set, eli minihuulilakkoja! Tässä niitä on kaiken kaikkiaan kahdeksan eri sävyä, joista kaksi on velvet huulilakkoja, neljä mattahuulilakkoja ja kaksi metallinhohtoista huulilakkaa. Itse tykkään näistä mineistä todella paljon, sillä niiden avulla pääsee testailemaan erilaisia sävyjä ja myös sellaisia, joita ei täysikokoisena kokeilematta tulisi tilattua. Minulla on entuudestaan Kylien synttärikokoelman minihuulilakkoja ja ne ovat olleet kyllä kovassa käytössä! Niistä löytyi myös suosikkisävyjä, jotka olen jälkikäteen tilannut isommassa koossa. Tässä setissä oli muutamia sävyjä, joista tiesin valmiiksi, etteivät ne sovi minulle tai niitä ei tule käytettyä - onneksi minulla on hyvin "erivärinen" puoliso, jolle sopii yleensä juurikin ne sävyt, jotka minulle eivät sovi! Eli käyttöön pääsevät varmasti. :) 

Kylie Kristmas 2018 - Holiday mini 8 piece lip set

Minihuulilakka swatchit vasemmalta: Snowball, No Peeking, Sweater Weather, Naughty is the New Nice, Small Wonder, December, Under the Tree ja Hot Cocoa

Ihan älyttömän söpöjä, ei niin perinteisiä joulusävyjä! Rakastan molempia punaisia sävyjä ja erityisesti Naughty is the New Nice -metallinhohtoinen punainen on aivan ihana. Toinen suosikki tästä setistä on Sweater Weather, joka on täydellinen jokapäivän sävy. Ainoa näistä, johon en ollut koostumukseltaan tyytyväinen, oli Hot Cocoa, eli kaikista tummin sävy. Mielestäni tätä oli vaikea levittää ilman, että se näytti laikukkaalta; niin huulille kuin kädelle laittaessa. Näin tummaa sävyä mulla ei kyllä muutenkaan tule käytettyä, mutta täytyy katsoa saisiko meistä toinen laitettua sen sievemmin huulilleen :)

Snowball - vaalea metallinhohto

No Peeking - valitettavasti aivan liian vaalea minun kalpeille kasvoilleni

Sweater Weather - pinkihtävä nude

Small Wonder - tummempi pinkki

Naughty is the New Nice - metallinhohtopunainen 

December - rehellinen punainen (ja minun syntymäkuukausi)!

Hot Cocoa - tästä ei meinannut tulla mitään, vaatii taitavamman käsittelijän!


 Oliko sulla jokin tuote, joka erityisesti kiinnosti tai onko Kylie Cosmetics yleensäkään sellainen brändi, joka kiinnostaa? Tuntuu, että tämä jakaa jonkin verran mielipiteitä. :) Itse olen kyllä tykännyt todella paljon ja tämä on yksi suosikkibrändejäni. Onhan ne melko arvokkaita, kun joutuu Jenkeistä tilaamaan, mutta olen yleensä tilannut kun on ollut jokin kamppis tai alennus. 

Ihanaa joulunodotusaikaa kaikille, nautitaan!


4 kommenttia

  1. Tuo paletti on todella nätti :O Ei
    kä tuotteiden ulkoasukaan ole yhtään sen hullumpi. Miulle Kylie Cosmetics on vielä tuntematon, en omista yhtään tuotetta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se on! Tämä on kolmas Kylien luomiväripaletti, jonka olen hankkinut. Olen ollut niihin kaikkiin kyllä tyytyväinen, huulijutut kuitenki suurimpia suosikkejani :)

      Poista
  2. Tosi ihania meikkejä! Sulle tosiaan sopii huulimeikissä sävy kuin sävy, tosi ihania taas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, täytyisi vähän rohkeammin uskaltaa käyttää eri sävyjä, jotka ei omasta mielestä niin sovi :) ehkä niihin tottuis!

      Poista