Bette Box | Elokuu 2019

*Bette Box saatu pr-näytteenä, sisältää mainoslinkkejä

Elokuun *Bette Boxin saapuminen ei minun osaltani mennyt ihan nappiin. Päivitin kesälomani ajaksi osoitteeni lomakohteeseen ja yllättäen olin unohtanut vaihtaa sen takaisin. Mulla oli tavallinen postipaketin ohjauspalvelu omaan noutopisteeseen kotiin, mutta syystä tai toisesta Bette Box ei kääntynyt sinne. Onneksi sain serkkuni noutamaan kauneusboksin lomapaikkakuntani pakettiautomaatista ja postittamaan sen minulle saman tien takaisin. :) Tämä toki hidasti Betten saapumista ja sainkin sen vasta eilen. Tuli kuitenkin perille!

Elokuun Bette Box!

Enhän malttanut olla katsomatta muiden Bette-postauksia ja sisältöä, kun omani oli vielä jossakin postin syövereissä. Mulla oli etukäteen hieman ristiriitaiset tunteet tulevasta kauneusboksista, mutta sieltä löytyi myös tuotteita, joita odotin innolla! Haluan käydä Betten läpi ja fiilistellä vielä tuotekohtaisesti, että mitkä tuotteet olivat mulle mieleisiä ja mitkä taas ei. Teemana viimeisessä KesäBettessä on klassikot modernilla twistillä. Sisältökortissa oli ihana teksti ”Don’t be like the rest of them Darling”. <3

KesäBette 2019

Bette Box elokuu 2019

Ensimmäisenä tämän kuun Bettessä kiinnitin huomiota Vichyn Dermablend SOS Cover Stick -peiteväripuikkoon (löytyi alle 35-vuotiaiden Bettestä). Olen joskus käyttänyt saman sarjan meikkivoidetta ja muistan tykänneeni siitä tosi paljon. Tuotekortissa kerrotaan, että tämä Dermablend -peiteaine sopii loistavasti pienten ja vaikeiden epätasaisuuksien ja ihovirheiden peittämiseen. Tuote sisältää SPF25 -aurinkosuojakertoimen ja sen ei pitäisi tukkia ihohuokosia, jotka ovat molemmat ehdottomasti plussaa. Sävy tuntui olevan aika hyvä vaalealle iholleni ja koostumus tuntui mukavan pehmeältä – hieman vahamaiselta. Ohjeissa kerrotaankin, että tätä on hyvä työstää ihoon sormenpäillä taputellen ja lisäpeittävyyttä tarviessa kerrostaa tuotetta. Tämä peiteainepuikko oli siis ehdottomasti minulle mieluinen ja kiva sisältö boksiin!

Vichy Dermablend SOS Cover Stick

Toinen tuote, jota odotin innolla, oli Sweetyn Signature -sivellin. Sweetyn siveltimet ovat vegaanisia eli ne ovat synteettistä kuitua. Siveltimissä on kaunis punainen sävy ja siveltimen varresta löytyy pieni paikka peukalolle otetta parantamaan . Olin nähnyt muiden postauksista, että sivellin vaihteli bokseissa ilmeisesti 10 eri siveltimen välillä. Toivoin kovasti poskipuna- tai korostussivellintä, mutta minulle sattui tulemaan varjostussivellin. Mulla on muutamia ovaalisiveltimiä, joita tykkään käyttää varjostamiseen, joten en ole vielä varma, otanko tätä sivellintä käyttöön vai annanko sen eteenpäin. Toisaalta tekisi mieli kokeilla Sweetyn siveltimiä, mutta ehkä joku muu tarvisi tätä minua enemmän.

Sweety Signature Contour -sivellin

Kolmas tuote, jonka Bettestä nappasin, on Cien-tuotemerkin Eyeliner Pen -rajauskynä. Osa eyelinereista oli nestemäisiä ja osa taas kynämallisia. Mulle tuli kynä, joka olikin mieluisampi. Olen niin tarkka nestemäisestä eyelinerista ja sen kärjestä, etten ihan hevin kelpuuta mitä tahansa nestemäistä lineria. 😄 Tässä Lidl-myymälöistä saatavassa rajauskynässä sanotaan hintalaatu-suhteen olevan kohdallaan! Aion todellakin itse testata tämän tuotteen, sillä olen etsinyt pehmeäkärkistä rajauskynää, jonka jälkeä voisi pehmentää utuisemman näköiseksi. Jos kynä osoittautuu hyväksi, se tullaan varmaankin jatkossa näkemään ainakin Instagramin puolella.

Cien Eyeliner Pen

Neljäs tuote, joka minulle oli KesäBetten onnetar arponut, on pieni "3 shades of Nude" -luomiväripaletti Cougar Cosmeticsilta. Viime kuun boksissa oli myös kyseisen brändin tuote ja mielestäni ensimmäistä kertaa kuulen tästä sarjasta Betten kautta. Luomiväripaletissa on kolme nuden/ruskean sävyistä shimmersävyä. Tämän aion kokeilematta laittaa kiertoon, sillä minulta löytyy kaikki nämä sävyt entuudestaan ja olen todella huono käyttämään ruskeita sävyjä muutenkin. :) Googlailun perusteella kyseessä on aivan hyvä tuote keskivertoisella pigmentillä. 

Cougar Cosmetics 3 Shades of Nude

Viimeinen varsinainen tuote oli kokoelma Oslo Skin Labin kollageenijauheita (5 pussia). Olen kuullut näistä tuotteista aiemminkin ja nähnyt niitä muutamissa blogeissa testissä. The Solutionsin sanotaan olevan korkealaatuinen kollageenijauhe, joka on maultaan neutraali ja sen voi sekoittaa helposti mihin tahansa ruokaan tai juomaan. Kollageenillahan on paljon huikeita vaikutuksia elimistöön ja se onkin yksi tärkeä osa ihon hyvinvointia. Yllätyksenä minulle tuli, että sillä on myös vaikutusta selluliittiin ja sen muodostumiseen. Näin lyhyestä kuuristahan ei mitään näkyviä muutoksia tule, mutta kiinnostaa kuitenkin maistaa tätä kyseistä kollageenivalmistetta. Meiltä löytyy kaapista yksi kollageenijauhe, mutta se on kerta kaikkiaan todella kauhean makuinen ja se onkin yksi syy, miksi se on jäänyt käyttämättä minun osaltani.

Oslo Skin Lab -kollageenijauheet

Perinteisesti mukana tuli hajuvesinäyte (Replay) ja kuten edellinenkin, tämä oli tosi voimakkaan tuoksuinen, eikä ollenkaan minun tyylinen. Ehdottomasti kiertoon, jos joku tämän huolii. 😄 Bette Boxin tilaaja saa täyttää Betten nettisivuilla kauneusprofiilin, jossa kysytään esimerkiksi hiusten ja ihon sävyä. Kehitysideana Bette Boxin kauneusprofiiliin voisi laittaa kohdan tuoksuista ja parfyymeista. On kuitenkin aika paljon ihmisiä, jotka eivät käytä hajuvesiä tai ovat hajusteherkkiä, niin nämä menevät vähän hukkaan. Toisille ne ovat taas tosi mukava lisä ja pääsevät testaamaan erilaisia hajuvesiä. 

Bette Box Elokuu 2019 sisältö

Elokuun *Bette Box oli viimeinen KesäBette ja samalla siis viimeinen Bette Box, joka minulle nyt tulee. Kokonaisuudessaan kesän kauneusbokseista jäi positiivinen mielikuva! Sain monta hyvää tuotetta, jota tulen varmasti käyttämään ja myös tuotteita, joita annoin eteenpäin. Olenkin tyyppinä sellainen, että mielellään kokeilen erilaisia tuotteita, joten minua harvemmin ärsyttää kauneusboksien sisällöt. Sellaiset, joista en pidä tai joita en tarvitse, annan eteenpäin. 😊

Mitä tykkäsit KesäBette-sarjan viimeisestä kauneusboksista? 


Ei kommentteja