Hello, it's me...

Moi kaikille - I'm so happy to be here!!! Oon 27-vuotias nuori nainen ja asun tällä hetkellä pääkaupunkiseudulla. Mulla on mun mielestä maailman ihanin tyttöystävä ja kaks ihanaa koiraa, joiden kanssa mun päivät kuluu enemmän ku kivasti. Rakastan ulkoilemista, matkustamista, valokuvaamista, shoppailua ja Netflixiä. Me pyritään matkustaan ulkomaille pohjoismaiden ulkopuolelle noin kerran vuodessa ja ehdoton suosikkikohde on Lontoo 💜 Ollaan käyty siellä nyt kolme kertaa viiden vuoden sisään ja kesä-heinäkuun vaihteessa ollaan menossa kattoon Adelen "The Finale" -konsertti Lontoon Wembley stadiumille (tästä tulee ihan varmasti oma postaus!). Valokuvaaminen on matkustelun ohella aina ollu mulle tärkeää, ja mä oon se tyyppi, joka on aina kamera kädessä valmiina räpsäseen nopeeta kuvan. Mä käytän yleensä ainoastaan puhelinta kuvien ottamiseen ja kaikki kuvat, mitä täälläkin tullaan näkemään, on otettu iPhone 7 Plussalla (praise the apple!). 

Se, mitä blogi tulee kokonaisuudessaaan sisältämään, selviää varmaankin matkan varrella. Mutta tarkoituksena olisi jakaa teidän kanssanne kosmetiikka- ja hiustuotteita, trendejä, askarruttavia asioita  sekä  kaikkea muuuta mahdollista, mitä elämä tullessaan tuo! 💜

Mä itse rakastan uusia tuotteita, trendejä, niiden testaamista ja käyttökokemusten jakamista. Lähestulkoon joka kerta, kun oon hankkimassa jotain uutta tai haaveilen uudesta tuotteesta, käyn ihan varmasti lukemassa, mitä jengi on siitä blogeissaan kertonut! Ja se vaikuttaa myös mun ostopäätökseen melko paljon.Voin rehellisesti sanoo, et mä oon hypetyksen uhri and not ashamed at all. Odotan innolla, et pääsen jakamaan teidän kanssa myös mun kokemukset!

Mut tää oli mun lyhyt aloitus, mä toivon et löydän täältä blogimaailmasta mun sielunsiskoja, joiden kanssa jakaa tätä joskus niin erikoistakin elämää..

xoxo,
T














Ei kommentteja