Maaliskuun Bette Box

Oon kyllä niin tyytyväinen, että tilasin Bette Boxin. Se on niin jännittävä ja mukava hetki, kun sitä laatikkoa alkaa avaamaan - ihan kuin ois synttärit! Tämän kuukauden Bette Boxiin oli koottu bloggaajien suosikkeja ja sieltä löytyi minullekin muutama jo valmiiksi tuttu tuote.


Madara Exfoliating oil-to-milk -kuorintavoide
Madaran eri tuotteita olen halunnut testata laajemminkin ja todella kiva sattuma, että bloggajien suosikiksi oli noussut yksi heidän kuorintavoiteensa. Rakenne kuorintavoiteessa oli melko kevyt ja geelimäinen ja siinä oli kuorivia rakeita seassa. Levittäminen oli helppoa ja kuorinta tuntui sopivan karhealta. Ensin ajattelin levittäessäni tätä, että tuntuu jopa niin kevyeltä, että saa nähdä, millaiseksi iho jää tämän jälkeen, huomaanko mitään muutosta. Vaikutusajaksi oli annettu 3-10min ja pidin suoraan sen 10min, koska en ole erityisen herkkäihoinen ja kuorinta tuntui tosiaan melko kevyeltä. Mutta sitten tuli se positiivinen yllätys, voi että kuinka ihanan tuntoiseksi iho jäi tämän jälkeen! Niin pehmeä ja kosteutetun tuntoinen 💜 Tänään ajattelin kokeilla uudemman kerran, pakkauksessa mainittiin, että kuorintaa suositellaan käytettäväksi 2-3 kertaa viikossa.  




Lumene CC color correcting -meikkivoide. Minulla on ollut tämä aikaisemminkin ja muistan, että olin todella tyytyväinen!  Olen nyt testannut tätä taas pari kertaa ja samoilla fiiliksillä mennään edelleen. Mulla on luontaisesti hieman punertava iho ainakin paikoittain ja mielestäni Lumenen CC-voide jaksaa taittaa punaisuutta pois.




Batiste XXL volume -tupeeraussuihke/kuivashampoo (näyte)
Tuttu juttu <3 Olen käyttänyt tätä samaa kuivashampoota kohotuksiin jo viiden vuoden ajan. Ostin tämän sokkona silloin paikallisesta Kicks -myymälästä ja myyjä kertoi, että tämä oli Iso-Britanniassa suosituin kuivashampoomerkki. Silloin päätin testata ja mikä löytö se olikaan! Mun ehdoton suosikki kuivashampoista. Tällä saa aivan mielettömän volyymin hiuksiin. Nyt jos et ole kokeillut tätä vielä ja kaipaat hiuksiisi kunnon volyymia, niin kipin kapin kauppaan! Tässä linkki aikaisempaan postaukseeni, jossa olen kertonut kuivashampoosta lisää: Batiste


Nivea Men After Shave Balm sensitive -pohjustusvoiteeksi
Tämän hypetyksen hyppäsin viime vuonna ohi, koska en migreenin takia yhtään kestä voimakkaita parfyymimäisiä tuoksuja. Nyt kun tämä kuitenkin tuli kotia asti, niin ajattelin uhrautua ja kokeilla yhden kerran. :D Vielä en ole uskaltanut, olen lähinnä kysellyt muilta bloggailta, että onko tuoksu kuinka voimakas iholla ja tuoksuuko se pitkään. Tuoksu on tosi voimakas, vaikkakin se  kuulemma hälvenee päivän mittaan. Primerina ilmeisesti todella tykätty, säilyttää ihon mattaisena ja meikin kestävänä. Palataan tähän, kun olen uskaltanut kokeilla!




Biozell sävyttävä tyvispray - Intensive red
Mulle tuli värinä intensiivinen punainen, koska olin Bette-profiiliini ilmoittanut, että minulla on punertavat hiukset. Yritin etsiä eri blogeista tätä kyseistä väriä, että tietäisin kuinka punainen se on. Osassa kuvista se näytti jopa kupariselta, joten pääsen tätä varmaan kokeilemaan heti kun juurikasvuni on hieman pidempi (olen juuri käynyt kampaajalla).




Tältä näytti Bette Box ja bloggaajien suosikit tällä kertaa. Omasi saat tilattua Bette Boxin omalta sivulta osoitteesta https://www.bettebox.fi   - Huhtikuussa on boxissa tulossa viisi täysikokoista tuotetta, can't wait! Tässä vielä kuva boxin mukana tulleesta tuoteinfosta.


Ei kommentteja